Dzisiejsze czasy sprawiają, że coraz więcej pracowników doświadcza kryzysów emocjonalnych - czyli silnej reakcji emocjonalnej na trudną sytuację, której nie potrafią rozwiązać.
Tacy pracownicy zazwyczaj nikogo o tym nie informują. Sami często nie mają nawet pojęcia o tym, że przeżywają właśnie kryzys.
Odczuwają jedynie jego symptomy, które wpływają negatywnie nie tylko na ich codzienne życie, ale również ich efektywność w pracy.
A to oznacza, że jeśli:
... to już teraz masz wśród swoich współpracowników osoby w kryzysie emocjonalnym.
Dzisiejsze czasy sprawiają, że coraz więcej pracowników doświadcza kryzysów emocjonalnych - czyli silnej reakcji emocjonalnej na trudną sytuację, której nie potrafią rozwiązać.
Tacy pracownicy zazwyczaj nikogo o tym nie informują. Sami często nie mają nawet pojęcia o tym, że przeżywają właśnie kryzys.
Odczuwają jedynie jego symptomy, które wpływają negatywnie nie tylko na ich codzienne życie, ale również ich efektywność w pracy.
A to oznacza, że jeśli:
... to już teraz masz wśród swoich współpracowników osoby w kryzysie emocjonalnym.
Dlaczego warto zdawać sobie z tego sprawę?
Bo osoba przeżywająca kryzys wymaga innych metod zarządzania i wsparcia niż typowy pracownik!
Dzieje się tak, bo jej mózg jest "wybity" ze swojej naturalnej równowagi. Dochodzi w nim do nadaktywności układu limbicznego oraz obniżonej aktywności płatów przedczołowych.
A to powoduje, że w kryzysie zdolność pracownika do koncentracji, rozwiązywania problemów czy radzenia sobie z emocjami jest mocno utrudniona.
Warto zatem umieć takiego pracownika rozpoznać i wiedzieć jak udzielić mu pierwszej pomocy psychologicznej - czyli jak pomóc mu odzyskać przynajmniej częściową równowagę.
Jest to ważne, bo tradycyjne metody motywowania, dyscyplinowania czy wspierania nie dość, że takiemu pracownikowi nie pomogą...
...TO MOGĄ WRĘCZ POGORSZYĆ JEGO STAN.
A wtedy tracimy cennego i doświadczonego członka zespołu, który wcześniej nigdy nie stwarzał problemów i na którego zawsze mogliśmy liczyć.
Dzieje się tak, bo jej mózg jest "wybity" ze swojej naturalnej równowagi. Dochodzi w nim do nadaktywności układu limbicznego oraz obniżonej aktywności płatów przedczołowych.
A to powoduje, że w kryzysie zdolność pracownika do koncentracji, rozwiązywania problemów czy radzenia sobie z emocjami jest mocno utrudniona.
Warto zatem umieć takiego pracownika rozpoznać i wiedzieć jak udzielić mu pierwszej pomocy psychologicznej - czyli jak pomóc mu odzyskać przynajmniej częściową równowagę.
Jest to ważne, bo tradycyjne metody motywowania, dyscyplinowania czy wspierania nie dość, że takiemu pracownikowi nie pomogą...
...TO MOGĄ WRĘCZ POGORSZYĆ JEGO STAN.
A wtedy tracimy cennego i doświadczonego członka zespołu, który wcześniej nigdy nie stwarzał problemów i na którego zawsze mogliśmy liczyć.
I dlatego, aby pomóc Ci jak najlepiej w takich sytuacjach wspierać Twoich współpracowników stworzyliśmy program "Certyfikowany Konsultant Kryzysowy".
"Certyfikowany Konsultant Kryzysowy™" to program szkoleniowy, który ma jeden cel:
Dostarczyć Ci praktyczną wiedzę oraz konkretne narzędzia, dzięki którym będziesz w stanie szybko rozpoznać osobę w kryzysie i pomóc jej odzyskać równowagę( lub przekierować do odpowiedniego specjalisty, jeżeli będzie taka potrzeba).
"Certyfikowany Konsultant Kryzysowy™" to program szkoleniowy, który ma jeden cel:
Dostarczyć Ci praktyczną wiedzę oraz konkretne narzędzia, dzięki którym będziesz w stanie szybko rozpoznać osobę w kryzysie i pomóc jej odzyskać równowagę( lub przekierować do odpowiedniego specjalisty, jeżeli będzie taka potrzeba).
A oto co dokładnie wchodzi w skład programu:
A oto co dokładnie wchodzi
w skład programu:
I. 12-miesięczny dostęp do kursu online na naszej platformie e-learningowej
I. 12-miesięczny dostęp do kursu online na naszej platformie e-learningowej
Pierwszym elementem programu jest kompleksowy kurs online do samodzielnego przerabiania na naszej platformie e-learningowej.
Znajdziesz w nim liczne lekcje wideo, pliki tekstowe oraz ćwiczenia mające na celu dostarczyć Ci kompleksową wiedzę z zakresu psychologii kryzysu, interwencji kryzysowej oraz pierwszej pomocy psychologicznej.
II. 2-dniowy warsztat online na żywo z prowadzącą
II. 2-dniowy warsztat online na żywo z prowadzącą
Kurs online jest dodatkowo wzbogacany 2-dniowym warsztatem online na żywo w małych grupach.
W trakcie jego trwania jeszcze raz przerabiamy materiał z kursu, prowadzimy dyskusje i wspólnie pracujemy na konkretnych analizach przypadków, aby utrwalić zdobytą wiedzę i umiejętności.
Warsztaty na żywo odbywają się średnio raz w miesiącu, co oznacza, że po dołączeniu do programu masz aż 12 miesięcy, aby wybrać dla siebie dogodny termin i wziąć w nim udział.
III. Egzamin i certyfikat "Konsultanta Kryzysowego"
III. Egzamin i certyfikat "Konsultanta Kryzysowego"
Po przerobieniu kursu online masz również możliwość przystąpienia do egzaminu.
Po jego pozytywnym zaliczeniu otrzymujesz certyfikat konsultanta kryzysowego, który potwierdza Twoje przeszkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy psychologicznej.
Dodatkowo ten certyfikat otwiera Ci drogę do certyfikacji na "Coacha i Mentora Kryzysowego" w naszym Instytucie - czyli do wzięcia udziału w zdecydowanie dłuższym i bardziej zaawansowanym cyklu szkoleń umożliwiających nieco głębszą pracę z kryzysami emocjonalnymi.
Szkolenie jako pierwsza część cyklu szkoleniowego Coach/Mentor Kryzysowy posiada akredytację Kuratiorium Oświaty (nr OP.546.8.2019.JK)
Szkolenie jest również zgodne z modelem rekomendowanym przez Światową Organizację Zdrowia (Wolrd Health Organization, WHO)
Szkolenie jest również zgodne z modelem rekomendowanym przez Światową Organizację Zdrowia (Wolrd Health Organization, WHO)
Kurs online oraz warsztat składają się z 4 głównych bloków tematycznych w trakcie których dostarczymy Ci niezbędną wiedzę z zakresu psychologii kryzysu oraz krok po kroku przeprowadzimy Cię przez proces udzielania pierwszej pomocy psychologicznej.
Agenda kursu i warsztatów:
I. Praktyczna Psychologia Kryzysu
I. Praktyczna Psychologia Kryzysu
W trakcie pierwszego bloku tematycznego przyjrzymy się dokładnie zjawisku kryzysu emocjonalnego. Dowiesz się z niego m.in.:
W tym bloku otrzymasz solidną dawkę wiedzy z zakresu psychologii kryzysu i interwencji kryzysowej, która jest niezbędna do tego, aby udzielać pierwszej pomocy psychologicznej.
I. Praktyczna Psychologia Kryzysu
I. Praktyczna Psychologia Kryzysu
W trakcie pierwszego bloku tematycznego przyjrzymy się dokładnie zjawisku kryzysu emocjonalnego. Dowiesz się z niego m.in.:
W tym bloku otrzymasz solidną dawkę wiedzy z zakresu psychologii kryzysu i interwencji kryzysowej, która jest niezbędna do tego, aby udzielać pierwszej pomocy psychologicznej.
II. Rozpoznawanie i ocena kryzysów emocjonalnych
Drugi blok tematyczny dotyczy diagnostyki kryzysów emocjonalnych. Jego celem jest wyposażenie Cię w wiedzę i umiejętności, dzięki którym będziesz wiedział jak rozpoznawać czy Twój współpracownik lub klient jest w kryzysie emocjonalnym.
Dowiesz się zatem:
Dzięki temu od razu będziesz wiedział czego Twój współpracownik lub klient w danym momencie potrzebuje najbardziej i jaki typ działań powinien zostać podjęty.
II. Rozpoznawanie i ocena kryzysów emocjonalnych
Drugi blok tematyczny dotyczy diagnostyki kryzysów emocjonalnych. Jego celem jest wyposażenie Cię w wiedzę i umiejętności, dzięki którym będziesz wiedział jak rozpoznawać czy Twój współpracownik lub klient jest w kryzysie emocjonalnym.
Dowiesz się zatem:
Dzięki temu od razu będziesz wiedział czego Twój współpracownik lub klient w danym momencie potrzebuje najbardziej i jaki typ działań powinien zostać podjęty.
III. Praktyka udzielania pierwszej pomocy w kryzysie
W trakcie trzeciego bloku tematycznego dowiesz się jak krok po kroku udzielać pierwszej pomocy psychologicznej wykorzystując model RAPID, czyli dowiesz się z niego:
Dostaniesz zatem wszystko, co jest Ci niezbędne do tego, aby skutecznie udzielać pierwszej pomocy psychologicznej.
III. Praktyka udzielania pierwszej pomocy w kryzysie
W trakcie trzeciego bloku tematycznego dowiesz się jak krok po kroku udzielać pierwszej pomocy psychologicznej wykorzystując model RAPID, czyli dowiesz się z niego:
Dostaniesz zatem wszystko, co jest Ci niezbędne do tego, aby skutecznie udzielać pierwszej pomocy psychologicznej.
IV. Dbanie o własny dobrostan psychofizyczny
Praca z drugim człowiekiem potrafi być wymagająca - zwłaszcza, gdy jednym z naszych zadań jest oferowanie mu naszego wsparcia.
Jest to jeden z powodów, dla którego osoby z profesji związanych z pomaganiem i wspieraniem innych przodują w rankingach wypalenia zawodowego.
Z tego powodu w naszym programie nauczysz się NIE TYLKO jak udzielać pierwszej pomocy innym, ale również jak dbać o samą siebie, jak radzić sobie z trudnymi emocjami i jak nie obciążać się nadmiernie problemami współpracowników lub klientów.
Dzięki temu łatwiej będzie Ci zachować wewnętrzną równowagę, spokój i satysfakcję z wykonywanej pracy.
IV. Dbanie o własny dobrostan psychofizyczny
Praca z drugim człowiekiem potrafi być wymagająca - zwłaszcza, gdy jednym z naszych zadań jest oferowanie mu naszego wsparcia.
Jest to jeden z powodów, dla którego osoby z profesji związanych z pomaganiem i wspieraniem innych przodują w rankingach wypalenia zawodowego.
Z tego powodu w naszym programie nauczysz się NIE TYLKO jak udzielać pierwszej pomocy innym, ale również jak dbać o samą siebie, jak radzić sobie z trudnymi emocjami i jak nie obciążać się nadmiernie problemami współpracowników lub klientów.
Dzięki temu łatwiej będzie Ci zachować wewnętrzną równowagę, spokój i satysfakcję z wykonywanej pracy.
dr Elżbieta Kluska-Łabuz
Doktor psychologii, psychoterapeutka, interwent kryzysowy, akredytowany coach/mentor kryzysowy. Ukończyła certyfikowany kurs w zakresie Psychological First Aid (PAF) by Johns Hopkins University w USA.
Współtworzy Instytut Pozytywnej Terapii Kryzysu™ oraz metodę Coaching/Mentoring Kryzysowy™.
Specjalizuje się w pracy z osobami w kryzysie psychologicznym oraz w szeroko pojętej psychoedukacji w zakresie radzenia sobie w sytuacjach trudnych, stresowych i kryzysowych.
Przez wiele lat prowadziła zajęcia dydaktyczne na Uniwersytecie SWPS w Warszawie i Sopocie.
Piotr M. Łabuz
Psycholog, interwent kryzysowy i akredytowany coach kryzysowy. Współzałożyciel Instytutu Pozytywnej Terapii Kryzysu™ oraz Coachingu Kryzysowego™.
Specjalizuje się w psychologii zmiany, psychologii osiągania celów oraz psychologii pieniądza. Ekspert w zakresie strategii budowania marki oraz marketing i sprzedaży on-line.
Jako wykładowca, przez wiele lat prowadził zajęcia na studiach podyplomowych „Interwencja kryzysowa” na Uniwersytecie SWPS w Warszawie.
Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu interwencji kryzysowej (praktyka prywatna).
Głęboko wierzymy w to, że każda osoba, która zajmuje się w swojej pracy m.in. wspieraniem innych powinna posiadać NIE TYLKO podstawową wiedzę z zakresu udzielania pierwszej pomocy psychologicznej...
… ale również wiedzę z podstaw psychologii, aby lepiej rozumieć zachowania, motywacje i emocje swoich współpracowników i klientów oraz być w stanie dopasować do nich swoje metody pracy.
Z tego też powodu dołączając do programu otrzymujesz również dostęp do aż 5 dodatkowych kursów psychologicznych.
I. Podstawy Psychologii Emocji i Motywacji
Jest to kurs online, który pozwoli Ci lepiej zrozumieć świat emocji, tego w jaki sposób powstają oraz jaką pełnią funkcję w naszym życiu.
Dzięki tej wiedzy łatwiej będzie Ci motywować oraz oferować wsparcie emocjonalne Twoim współpracownikom i klientom jak również pracować z własnymi emocjami.
I. Podstawy Psychologii Emocji i Motywacji
Jest to kurs online, który pozwoli Ci lepiej zrozumieć świat emocji, tego w jaki sposób powstają oraz jaką pełnią funkcję w naszym życiu.
Dzięki tej wiedzy łatwiej będzie Ci motywować oraz oferować wsparcie emocjonalne Twoim współpracownikom i klientom jak również pracować z własnymi emocjami.
II. Podstawy Psychologii Rozwojowej
Jest to kurs, w trakcie którego poznasz etapy rozwoju człowieka od narodzin aż po późną starość. Poznasz również różne typy kryzysów rozwojowych, przez które przechodzi każdy człowiek na danym etapie rozwoju.
Dzięki tej wiedzy będziesz potrafił szybko rozpoznawać u swoich współpracowników oraz klientów kryzysy rozwojowe i dobierać odpowiednie narzędzia, aby skutecznie udzielać im wsparcia.
Dowiesz się z niego również, w jaki sposób relacje z rodzicami we wczesnym dzieciństwie kształtują nasz styl przywiązania, który później wpływa na to jak budujemy relacje w dorosłym życiu i jak reagujemy na kryzysy.
II. Podstawy Psychologii Rozwojowej
Jest to kurs, w trakcie którego poznasz etapy rozwoju człowieka od narodzin aż po późną starość. Poznasz również różne typy kryzysów rozwojowych, przez które przechodzi każdy człowiek na danym etapie rozwoju.
Dzięki tej wiedzy będziesz potrafił szybko rozpoznawać u swoich współpracowników oraz klientów kryzysy rozwojowe i dobierać odpowiednie narzędzia, aby skutecznie udzielać im wsparcia.
Dowiesz się z niego również, w jaki sposób relacje z rodzicami we wczesnym dzieciństwie kształtują nasz styl przywiązania, który później wpływa na to jak budujemy relacje w dorosłym życiu i jak reagujemy na kryzysy.
III. Podstawy Psychologii Różnic Indywidualnych
Jest to kurs, z którego dowiesz się, w jaki sposób na kryzysy emocjonalne reagują osoby o różnych cechach temperamentu, stylach przywiązania czy sposobie umiejscowienia kontroli.
Zrozumiesz dzięki niemu, dlaczego różne osoby przeżywają kryzysy emocjonalne na różne sposoby oraz będziesz wiedział, jak dopasować metody udzielania wsparcia pod konkretnego współpracownika lub klienta.
III. Podstawy Psychologii Różnic Indywidualnych
Jest to kurs, z którego dowiesz się, w jaki sposób na kryzysy emocjonalne reagują osoby o różnych cechach temperamentu, stylach przywiązania czy sposobie umiejscowienia kontroli.
Zrozumiesz dzięki niemu, dlaczego różne osoby przeżywają kryzysy emocjonalne na różne sposoby oraz będziesz wiedział, jak dopasować metody udzielania wsparcia pod konkretnego klienta, pacjenta lub współpracownika.
IV. Podstawy Psychologii Społecznej
Jest to kurs z którego dowiesz się w jaki sposób otoczenie, środowisko oraz normy i role społeczne wpływają na nasze zachowanie i funkcjonowanie.
Dowiesz się z niego czym są kryzysy środowiskowego oraz grupowe. Odkryjesz również jak wpływają one na jednostkę oraz jak pomagać osobom, które się z nimi zmagają.
IV. Podstawy Psychologii Społecznej
Jest to kurs, z którego dowiesz się w jaki sposób otoczenie, środowisko oraz normy i role społeczne wpływają na nasze zachowanie i funkcjonowanie.
Dowiesz się z niego czym są kryzysy środowiskowego oraz grupowe. Odkryjesz również jak wpływają one na jednostkę oraz jak pomagać osobom, które się z nimi zmagają.
V. Podstawy Psychologii Osobowości
Jest to kurs z którego dowiesz się czym jest osobowość, jakim procesom podlega w ciągu życia i w jaki sposób kryzysy emocjonalne mogą ją kształtować.
Dowiesz się również czym jest tzw. potencjał rozwojowy kryzysów i dlaczego kryzysy wcale nie muszą być negatywnym doświadczeniem.
V. Podstawy Psychologii Osobowości
Jest to kurs, z którego dowiesz się czym jest osobowość, jakim procesom podlega w ciągu życia i w jaki sposób kryzysy emocjonalne mogą ją kształtować.
Dowiesz się również czym jest tzw. potencjał rozwojowy kryzysów i dlaczego kryzysy wcale nie muszą być negatywnym doświadczeniem.
Dla uczestników naszego webinaru przygotowaliśmy specjalną ofertę promocyjną.
Dołączając teraz do naszego programu otrzymasz w prezencie nasz drugi program pt: „Certyfikowany Konsultant Kryzysowy w Biznesie”, który w normalnych warunkach możesz dokupić na naszej stronie za 1470 zł.
Jest to dodatkowy, specjalistyczny kurs online, w którym skupiamy się WYŁĄCZNIE na środowisku biznesowym.
Pokazujemy w nim jak radzić sobie ze specyficznymi kryzysami i konfliktami, które pojawiają się w firmach, organizacjach i korporacjach.
W trakcie tego kursu dowiesz się zatem:
Dodatkowy egzamin i certyfikat "Konsultanta Kryzysowego w Biznesie"
Po przerobieniu kursu online "Certyfikowany Konsultant Kryzysowy w Biznesie" możesz również przystąpić do kolejnego egzaminu.
Po jego pozytywnym zaliczeniu otrzymujesz dodatkowy certyfikat "Konsultanta Kryzysowego w Biznesie".
Dla uczestników naszego webinaru przygotowaliśmy specjalną ofertę promocyjną.
Dołączając teraz do naszego programu otrzymasz w prezencie nasz drugi program "Certyfikowany Konsultant Kryzysowy w Biznesie", który w normalnych warunkach możesz dokupić na naszej stronie za 1470 zł.
Jest to dodatkowy, specjalistyczny kurs online, w którym skupiamy się WYŁĄCZNIE na środowisku biznesowym.
Pokazujemy w nim jak radzić sobie ze specyficznymi kryzysami i konfliktami, które pojawiają się w firmach, organizacjach i korporacjach.
W trakcie tego kursu dowiesz się zatem:
Dodatkowy egzamin i certyfikat "Konsultanta Kryzysowego w Biznesie"
Po przerobieniu kursu online "Certyfikowany Konsultant Kryzysowy w Biznesie" możesz również przystąpić do kolejnego egzaminu.
Po jego pozytywnym zaliczeniu otrzymujesz dodatkowy certyfikat "Konsultanta Kryzysowego w Biznesie".
Inwestycja w program wynosi 1970 zł brutto. Istnieje również możliwość płatności w 6- miesięcznych ratach po 370 zł brutto (płatność dostępna tylko kartą).
W przypadku płatności ratalnych otrzymujesz najpierw dostęp do kursu. Dopiero po spłacie wszystkich 6. rat możesz wziąć udział w warsztacie online oraz przystąpić do egzaminu i certyfikacji.
Potrzebujesz faktury Pro-forma? Wyślij do nas maila na kontakt@iptk.pl
Dodatkowa opcja: Warsztaty zamknięte w Twojej organizacji/firmie
Możemy też przeprowadzić szkolenie/ warsztaty zamknięte dla Twojej organizacji. Przeszkolimy wtedy większą grupę wybranych przez Ciebie osób.
Jeśli jesteś tym zainteresowany/a i chcesz otrzymać od nas ofertę dopasowaną do Twoich potrzeb, to wyślij do nas maila na kontakt@iptk.pl
Możemy też przeprowadzić szkolenie/ warsztaty zamknięte dla Twojej organizacji. Przeszkolimy wtedy większą grupę wybranych przez Ciebie osób.
Jeśli jesteś tym zainteresowany/a i chcesz otrzymać od nas ofertę dopasowaną do Twoich potrzeb, to wyślij do nas maila na kontakt@iptk.pl